2013-03-04

無題 (2013-03-04)

你是律師?
不是, 是大律師.
你有沒有屁股?
, 有個大屁股.
你有沒有腰骨?
, 不過無骨氣.
你愛不愛國?
, 我愛我的國家.
你有二個國家, 愛那一個?
一個國家給我安全感, 一個國家給我榮耀及著數, 所以二個都愛.
即是「有奶就是娘」啦.
可以咁講.
你點解用粗口鬧中國人?
, 我無講粗口, 如果有, 我就俾主席趕離場啦.
你用英文鬧中國人?
英文是高貴的語言, 而且只是鬧一些屁民.
, 咁你有資格做領導人了.

2 則留言:

  1. 強國都好多高幹都係"二個國家", 何況小小的一個立法會? XD

    回覆刪除
  2. chowcc,

    大國人都是兩面派, 講的話, 不單別人不信, 連自己也不會信. 多謝你的回應.

    回覆刪除