2015-08-21

買入一注

恆指連跌六天, 跌穿二萬二千五百點, 下站大的支持位在二萬一千一百點左右, 現時人心虛怯, 敢沽不敢買, 其實恆指跌到此位置, 價值已浮現, 若不是滿手蟹貨, 買入一注是可以的, 當然, 如恆指已回到熊市, 是有機會跌足一年的, 但誰知?


昨天買了貨, 現在要坐, 不過有信心快則下星期, 慢則下個月恆指說會作出反彈, 而且反彈的幅度應不少, 目標在二萬三千五百至二萬四千點,

2 則留言:

  1. 婆婆,我係好多群組仲見有好多好友,佢哋都覺得下星期會有個大反彈,如果我係大戶,真的會如大家所願??還是連散戶最后一亳子都殺埋??我是一個好友,但我相信大市要見216xx

    回覆刪除
  2. Stephen, 今天已見了216XX了, 我個人認為恆指可以跌足一年, 至於跌到那裡唔敢估, 但跌到一個位置會有反彈, 至今是那個位置也不敢估, 我就認為明後二天有機會反彈, 而且恆指市盈率約九倍, 不是貴, 再跌的空間有多少?

    回覆刪除