2015-10-16

補習天王

昨晚美股上升超過一個巴仙, 今天恆指也跟升, 重上二萬三千點水平, 不過, 越升越令人有戒心, 再追似乎不化算, 除非你覺得大市已見底, 會再挑戰高位,

前陣子有補習機構, 以年薪高達八千五百萬高調掘角, 我計了計, 一年三百六十五日, 即日薪是二十三萬左右, 再以廿四小時計, 即時薪是九千七百左右, 一個無理由廿四小時工作, 對半來計, 即需要一萬九千四百元, 不知一班有多少人, 亦不知收多少學費,

假設一班四十人, 即每人需付四百八十五元才可收回這名補習老師的人工, 而未計其他費用及利潤,


講咗咁多, 即是想點, 是想告訴大家, 不妨努力做補習天王, 但不要投資這些補習上市公司.

4 則留言:

  1. 補習天王就高調被掘角,雖言知道係吹水賣廣告,但如果真的事成都唔知回唔回到本? 掉轉頭,渣打窩輪部賺錢都要摺咗佢,世事真係難估.
    婆婆,你點睇大市??有無機會上試246XX??

    回覆刪除
  2. 婆婆,你有買開美股?如果想買美股須要留意什麽?除税同手續費之外。當美聯儲正式開始加息,市場初段應有一個似樣的回調,是否可以吸納?另外谷歌,面書同特斯拉都加大力度投資於天朝,會否為他們股價帶來一個利好的沖擊?

    回覆刪除
  3. Stephen, 我認為恆指不會升上24500之上, 24000已經好叻仔. 上星期六才參加渣打的講座, 誰知它就玩完, 世事真難料.

    回覆刪除
  4. 美股方面, 最需留意是股息稅, 會收35%, 所以不要貪息買股. 另外, 你所說的股, 我都有買, 有些是長線, 一部分是短炒, 以港人身份買賣美股不需持有一年, 以我所知, IB是收費最平的. 你可以到那裡開戶買賣美股, 其實它也可以買賣其他國家的股票, 不過我用它都是以買賣美股為主.

    回覆刪除