2016-06-15

15-06-2016

美股昨晚先跌後回穩, 收市只是輕微下跌, MSCI一如所料不納入中共股市, 今天開市恆指即以最低位開, 其後輾轉回升, 收市由跌轉升, 完全符合預期, 中國人愛面子, 被美帝摑了一巴, 當然再不任由大戶殺落, 但大戶也不是笨的, 一於來個回馬槍, 配合中共的維穩實行夾一夾淡友,

今天確是出了支唔錯的陽燭, 但是否引君入甕?

中共自持是全球第二大經濟體, 以為凡事無佢唔得, 連續三年被美帝玩弄, 只能酸葡萄式的自我安慰, 最攞命的是, 美帝竟然再納入巴基斯坦股市, 也不把中共當一回事, 試問情何以堪?

這就好像一個人(不管男女), 眼巴巴的等又等, 始終未能坐正, 一次又一次被人玩耍, 但又不能反抗, 有骨氣啲啦, 自己宣佈唔入, 實行塘水滾塘魚, 自己人玩晒, 到時升到七彩, 攪到啲鬼子佬恨得牙癢癢, 主動要求俾佢哋玩, 咁就乜仇都報晒啦, 對不?

今天是一個與我們有很大關係的人的生日, 大家跟他講聲生日快樂啦. , 你們誤會了, 我不是講中共坐館習大少, 是說技安, 即是胖虎, 你明啦.

4 則留言:

  1. 婆婆,我一路睇一路笑,笑c我啦 ! 哈哈哈!

    回覆刪除
  2. 中國網民神回應:
    對於是否納入 A 股,個人認為 MSCI 沒有發言權,中國才有發言權,點解?

    「你瞭解A股嗎?你買過A股嗎?你知道A股從一個一窮二白的面貌把一億以上的股民擺脫了貧困嗎?你知道A股現在已經成為日均500億美元交易額的一個世界第二大股票市場嗎?如果我們不能夠很好的保護投資者權益的話,A股能取得這麼大的發展嗎?你知道中國已經把保護投資者權益列入到我們的證券法當中嗎?」

    回覆刪除
  3. 你瞭解A股嗎? 我理解, 我買過A股, 因此知道A股令股民一窮二白, 我知道A股日均有500億交易額, 但不是成交大的市場就是好的, 因為是假的. A股連中國的股民都保護唔到, 叫外人如何放心買A股? 我知道中國一切的法律都是虛的, 根本保障不了人民的權益. 中國憲法其中之一段寫明人民有言論自由, 人民有這樣的自由嗎? 唔好講笑啦.

    回覆刪除