2015-04-10

10-04-2015 乙未年二月廿二日

今天恆指一度下跌, 而且是先升後跌, 當以為它頂不住之時, 天朝股市卻扮演「及時雨」, 上證指數升近二個巴仙, 終於升穿四千點收市, 令恆指由低位回升超過四百點, 企於二萬七千點之上收市,

無貨風險, 股市現在上升, 但有些人卻不開心, 因手中無貨, 或認為唔夠貨, 唔夠貨都好些, 至少不用眼光光, 手中無貨最傷, 眼白白見旁人賺, 自己就斯人獨憔悴,

所以我時常都叫人利用期權搵食, 如果你認為大市的發展是大漲小回, 又怕高追, 就可以沽出認沽期權, 實行等接貨, 接不到貨, 也可賺期權金, 好過「蜑定雞見水唔飲得」, 但人有惰性, 就是唔肯行出第一步, 藉口多多, 真是有金俾你拾, 你又拾輸啦,

好像我之前買賣美股是用ETRADE, 但有人介紹可用IB, 佣金更平, 而且一個戶口可以買賣不同國家, 所以上星期立即開戶, 今個星期寄支票, 下星期就可用,

講過支票, 不能不提銀行, 今天有事, 要親自到銀行櫃位攪, 點知果個小姐什麼都不懂, 轉帳要付手續費, 但她連需要多少手續費都說不清, 初初又話七十五, 後來又變成一百九十, 玩吓? 如此銀行, 難怪股價升唔起, 是那間銀行? 匯豐是也,

至於另一活實, 渣打銀行昨天也被股民投訴落唔到盤, 股市「三文治」個間寶號都是, 其實股市一旺, 多有這種情況出現, 之前都見唔少, 所以我奉勸大家, 最好就是有二手準備, 蛋不要存於同一個籃, 同樣, 買賣股票, 都不要只有一個戶口, 至少二個, 我就有三個證券戶口, 一個銀行戶口, 都可買賣股票,

若遇落盤難之時, 也不用手忙腳亂, 對不?


今天看報有位天朝畫家因在國泰航機上向空姐潑水, 被香港法庭判罰六千元, 強國人果然不同, 雖他自說月入逾百萬強國幣, 也不甘心六千元, 所以必會上訴云云, 又表示不會再搭國泰, 我真心希望他身體力行, 更希望他「唱衰」國泰, 令強國人自此不搭國泰, 那麼我等視國泰為第一首選的港人, 就有好日子過了, 至少想在機上睡一會, 也不會被無端吵醒.

沒有留言:

發佈留言