2015-12-08

神鬼都是他們

神鬼都是他們, 星期五美國公佈的就業數據理想, 帶動美股上升超過二巴仙, 認真誇張, 之前因預期數據好, 加息機會大, 美股跌, 現在數據果然好, 加息幾可成真, 因此美股升, 同樣都是預期十二月加息, 為何前後不一致, 所以大戶是仆街, 絕對無錯, 神鬼合一, 乜嘢佢都講晒.

港股認真弱, 昨晚美股下跌不超過一巴仙, 但港股今天回來要下跌近三百點, 國指因受大陸影響, 跌得更多, 之前美股升, 它不跟, 現在跌就跟, 正正是跟弱不跟強,

上星期我話牛仔是否可以再避開一劫, 今天大戶就落手煎牛扒, 一舉掃穿二萬一千八百點, 大量牛被屠, 所以有時真係不能不信, 大量牛仔駐軍之地, 是有誘因給予大戶的, 何況現時成交少, 大戶用少少錢就可達到目的, 同意否?

俗稱網絡廿三條的法案又再送到垃圾會表決了, 相信今次通過的機會很大, 若一旦通過, 勢必打擊創作, 咁香港成立創科局, 是為了乜?


其實我都不知什麼是網絡廿三條, 可以犯了法都不知, 若真有這一天, 算啦, 對於這個萬惡的特區政府及六八九, 我已經無望, 牠們想點就點吧, 我奉陪!

2 則留言:

  1. 婆婆,美國出年大選,根據往續大選前後一年美股都是上升,除了2000年科網股爆破同2008年金融海嘯。大戶會唔會在年結前洗一洗牌,順便壓底股價,為明年股市做好準備?大部分分析都認為美國會緩慢加息,但油價同金價不斷試低位,反應好像美國不是緩慢加息,而是超出我們預期的快?新興市場的資金不斷回流美國,美匯指數又再上試100以上水平,真係越諗越覺得明年港股不似預期會升。

    回覆刪除
  2. 我認為港股明年也不會太好, 很多人都同我講, 明年的經濟會比今年更差, 我信. 港股很有流動性, 所以若勢危色不對, 外資肯定會先沽港股, 美股已經連續七年升, 明年我唔敢相信它仍會升, 因之前未試過, 當然QE之前都試過, 總統年下跌也是少見, 但什麼事都有例外的, 我不太自好明年, 所以傾向於短少炒, 尤其是利用衍生工具. 而我更加會傾向留多些現金在手, 明年肯定是現金為王之年.

    回覆刪除