2011-05-06

買貨過週末

股市升跌, 平常事而已, 不用太緊張, 今天恆指最低跌到二萬二千九百八十五點, 比前高位二萬四千二百六十點, 跌了一千二百七十五點, 反彈三分一, 即四百二十五點, 照此計, 可以回升到二萬三千四百零十點.

恆指及國指跌到這個階段, 我相信已差不多, 國指昨天已出現一個唔錯的訊號, 所以今天跌幅相對恆指少, 更有可能, 今天收市會轉跌為升, 若屬實, 第二個利好訊號將出現, 最大機會, 短期底已見, 下星期將是反彈期.

而隨著國指的回升, 恆指也會緊跟其後, 之前下跌比較多的內銀股, 今天已企穩, 個別更回升, 如建行. 今次下跌得比較大的是資源股, 不過, 油股已下跌多時, 也開始進入超賣區, 相信也已跌到尾聲.

種種跡象皆顯示, 股市已超賣, 亦試圖反彈, 下星期一將會是好友發動攻勢的時候, 資金多的朋友, 不妨買入少許, 我自己也會做做好友, 買些貨過週末.

8 則留言:

  1. 若開始入貨, 有那些板塊可以留意呢? 謝謝. K

    回覆刪除
  2. K,

    穩陣計可小注入內銀股, 至於「富貴險中求」的, 則可入油股, 即中石油及中海油.

    回覆刪除
  3. 婆婆, 謝謝. 我集中在這兩個版塊入手, 建行已經密切留意, 等緊指標,資源股我跟緊883, 1088, 358. 呢個版塊真係要 慢慢來唔急

    回覆刪除
  4. 偷雞成功

    上星期五講買些貨過週末, 今天港股反彈, 成功偷雞, 恆指上升超過二百點, 正所謂見好即收, 無謂見財化水, 何況明天又是假期, 所以今天會平掉一半上週五開的好倉, , 實行鎖定利潤.

    今次恆指下跌, 雖說是跌了八天, 但幅度又不是太大, 只有一千多點, 而且沒有太大的恐慌情緒, 可能是資金太多, 跌了一輪, 有些資金趁勢也會買貨.

    大家不要因今天反彈, 而走去追貨, 否則又會被縛, 你上星期五唔買, 今天才買, 真是遲了點.

    不知GOOGLE今天攪什麼, 老是不能發表, 此網文早在上午已發表於我在YAHOO 的網誌, 現只好以留言形式登出.

    回覆刪除
  5. 恭喜婆婆好倉偷雞成功.
    我就做了遲一步的上星期5唔買, 今日先買,在股市已一段日子仍沒進步. 我用小注SP22000估計一下今月低位,現貨未趺至我想入的水位,繼續等. K

    回覆刪除
  6. K,

    在股市要獲勝, 耐性是不可或缺, 等位買是信心的表現, 亂買是衝動的表現, 亂買可能會贏, 但最終必輸, 等位買有機輸, 不過最後一定會贏.

    回覆刪除
  7. 婆婆,
    等位買,會留心了. 我做了一個excel, 把觀察的股票跟2月中及3月中的趺市日比較, 如果平過那兩日, 就考慮買入, 算是有一個跟據.
    另外, 婆婆你會考慮再切立投資姐合嗎?因為記得你說你把股票轉去其他行所以先行沽出等買回, 這正正是一個我們學習買賣跟資金分配的機會呢, 不是想知買邊隻股呀.

    回覆刪除
  8. K,

    你的提議我會好好考慮, 多謝你的意見及支持

    回覆刪除