2011-05-29

保護底牌

大家好, 不見了大家一星期了, 很掛全大家, 大家都好嗎? 原來再出來打工真是幾辛苦, 對我這副老骨頭來講, 真是不知能捱幾耐.

到了國內工作一星期, 尚算不錯, 如果沒有那個女人的話, 這個女人是我所見的人之中最厭悶的其中一個. 事事依章而行, 根本不懂什麼是靈活變通, 尤其在國內工作, 怎可以如此墨守成規?

加上我的率直性格, 所以已經與她出現裂痕, 現在就看老板的態度了, 如果管理層傾向於她, 我就走人, 反正如我所說, 我又不等錢使, 需要忍辱負重嗎?

所以我不斷對小輩或友人講, 當你工作之餘, 必須要為日後打算, 努力儲錢之餘, 還需學懂投資, 當你的財富日益豐厚之時, 你根本無需受這些閒氣. 你大可為你的老板送上辭職信, 逍遙地離開, 而且對你所討厭的人作出輕蔑的眼神.

反之, 你為口奔馳, 你就慘了, 你受到不公平的對待時, 你沒有還擊之力, 你只能默默的承受, 你會很辛苦. 尤其有些變態的上司或老板, 當他/她們知道你要供樓, 或有其他經濟開支之時, 知道你沒有這份工不成之時,

他/她們就會想方設法地折磨你, 事事刁難你, 工作量最多是你, 有人工加時最少是你, 你沒有議價之力, 因為你有了弱點被人知道, 亦即是你的底牌被人知道, 所以記住, 千萬不要被人知道你的底牌, 你必須時刻保護你的這張底牌.

9 則留言:

  1. 婆婆,

    我也想像婆婆一樣, 不用看老板面色, 但可惜, 我的財庫仍未豐厚, 而且女兒才6歲, 有排捱......

    以婆婆的性格, 何不與這女子爭鬥到底呢? 這可能是你世侄請你出山的原因.

    Betty

    回覆刪除
  2. 婆婆, 很同意你的說法. 人到中年還要為口奔馳, 體力精神開始有點應付不了, 更遑論捱到六十歲. 我地呢種所謂中層, 薪水唔加得多, 做就做十足, 公司仲嫌俾得多人工添, 因為大把後生仔等住攝上黎, 佢地平好多嘛. 我每朝都不願返工, 不過未夠錢退下火線, 唯有頂硬上啦.

    回覆刪除
  3. 婆婆, 你的財富是長線投資大藍籌致富還是以其他工具?

    回覆刪除
  4. 很有興趣想聽多點婆婆返內地的事, thanks for sharing!

    回覆刪除
  5. 婆婆. 轉眼就一個星期, 真係掛住你呀.
    今次你篇文,真係唔係有咁多人可以學你,邊樹有本錢去打工, 唔滿意就可以唔做.
    去到你既階段, 真係人複何求.
    如果有一日學到你半成就好了.

    回覆刪除
  6. 點解亞k的留言, 變左匿名, 我有打自已個名呀.

    同Betty跟大笨羊打個招呼.

    回覆刪除
  7. 阿K 你好. 好耐冇見. 好開心搵番你同婆婆. 你D 期權有冇斬獲?

    回覆刪除
  8. Hello 亞K,

    好耐冇見, 你好似已經冇留言係其他 blog 度. 近排好嗎?

    Betty

    回覆刪除
  9. Betty, 大笨羊, 我期權休息左一段時間, 只係間唔時玩下. 自從08年輸完大錢, 我既交易一直都有陰影. 患得患失, 又唔敢輸, 又唔敢贏, 錯失左好多次好機會, 無晒信心. 都係呢一個月開始玩番下.

    原本我昨日有一張係23025上來的大期指, 用sc23000同lp對沖. 明明定天昨日先食500點期指, 然後留番淡倉, 但到落單突然改變主意, 輸手續費時一次過平晒手上倉位. 因為心大心細, 如果照原意, 先平期指,今日平淡倉, 賺300點.
    差最後一步都唔堅持, 又再一次嚴重打擊買賣心情.

    公司發現左頭條既博, 只係放個我一馬. 唔係已經收警告信, 咪唔敢再週圍去囉. 我把頭條博都移除了.

    回覆刪除