2011-06-09

也談短線

講完中、長線, 不妨再講講短線, 短線即是投機, 不容置疑, 問題是, 短線投機就是短線, 千萬不可短線變長線.

短線變長線的害處真是極多, 其中之一就是消磨意志, 攪到自己毫無鬥志, 而且令到自己在股價跌到極殘之時, 都沒有資金買, 大家是否都有這個經驗, 明知股價偏低兼抵買, 就是沒有資金, 所以激死.

不論是買股還是衍生工具, 也不論是大股還是細股, 只要你買來是短線投機, 都應該遵從你當初的想法, 設好止蝕止賺位, 如果你是以某些標準來投機的, 也應該遵從這些標準, 千萬不可輸打贏要.

好像我上星期用了一個指標來作短線投機, 買的也是籃籌股, 但前天指標轉差, 發出沽出訊號, 我也毫不猶豫地沽出, 否則以今天計, 要輸多超過二個巴仙.

當然指標可能會出錯, 但你信指標就要信到底, 一時信一時不信, 只會令自己混亂, 也很容易由客觀變主觀, 進入市場多時, 我深深領悟到, 不守規則只會被市場淘汰.

千萬要記住, 短線就是短線, 原意是短線的, 就要緊守原則. 否則你只會滿手蟹貨.

5 則留言:

  1. 婆婆講得啱. 守紀律好重要. 止餂同止賺一樣咁難, 我而家都未做到. 所以仍是蟹民一個. 真係要努力改善先得啦!!

    回覆刪除
  2. 婆婆想請教短線投資你會以什麼作指標? 例如下跌10%止蝕、MACD、移動平均線等嗎?

    回覆刪除
  3. 多謝婆婆關於投資長,中,短的寶貴意見~

    回覆刪除
  4. 婆婆, 你用盈富基金做例作中線, 只買到22.715的一注, 及16.22買到4份. 但中線用了1年多時間才入到兩注, 一個唔時間. 我唔明既係長線點先叫長, 中線即係幾耐呢.可唔可以俾俾個時間來參考.

    回覆刪除
  5. 另外, 資金充足, 分長中短線不是問題, 但資金有限, 例如只有10萬蚊, 又應點分呢.

    回覆刪除