2011-01-14

14 Jan 2011

港股今天比較反覆, 可能是星期五的緣故, 暫時沒有方向, 波幅也收窄不少, 只有一百六十點左右, 強者越強, 弱者越弱, 這可反映在騰訊及中人壽之上.

大陸又增加存款準備金率, 唔知下星期嗰市會點走, 加來加去, 效果好像麻麻. 我發現國內股市與中人壽一樣是弱雞, 唔知會弱到幾時?

有網友同我講, 他月供中人壽多年, 眼見它持續跑輸大市, 個心認為難受, 因對中人壽極度失望, 所以他想今年開始月供另一隻, 問我有沒有提供, 老實講, 我都不知那一隻值得月供, 大家有什麼意見?

前二天我試用「三文治」主理的x才證券, 真是不成, 職員態度不是不好, 而是十問九不知, 一點也不專業, 這都算了, 反正我不用他們提供意見.

但簡單如存款, 我想用匯控的網上繳費服務, 點知輸入本身戶口號碼是不成的, 而要用另外的號碼, 但開戶時, 他們竟然沒有給我, 大家話死唔死? 所以此證券行已被我列入棄用名單.

如此服務質素, 難怪上市至今依然潛水.

1 則留言:

  1. 路過......

    x才..得個"平"字... 開戶時連signature specimen都唔使簽... 嘿.

    個"number"要打去問佢攞的... 佢即刻幫你"gen"出來.. 講完你自己要抄低 (我都係獅子bank..)

    回覆刪除