2011-08-05

跌夠未?

今天港股受美股下挫的影響, 曾經下跌一千二百多點, 收市跌近一千點, 成交超過一千億, 達到一千二百多億, 是今年來最多交易的一日. 

跌市成交多, 一般認為是不利, 但我認為大成交的接貨者是大戶, 散戶夠膽及夠錢接咁多貨嗎? 所以我以為只要外圍喘定, 港股會回復上升 

我不排除會再跌, 因為還有一些人未沽貨, 又或是未沽夠貨, 要知道基金大戶需要沽定貨等贖回, 而且不要高估基金大戶, 他們也是普通人, 也會後知後覺的. 

今天雖是跌很多, 但反彈的力也不弱, 恆指由低位二萬零六百四十三點到收市位二萬零九百四十六點, 足足反彈了三百零三點, 即超過一個巴仙 

我相信港股未必跌夠的, 所以下星期還有機會再跌, 至於跌多少, 唔知, 不過, 大家可以暫時以今天的低位做初步支持, 我相信在外圍未穩之下, 恆指有機試二萬點的大關

但大家不用怕, 淡定有錢剩.

沒有留言:

發佈留言